• لیست انواع غذاهای ایرانی با برنج

    لیست انواع غذاهای ایرانی با برنج

    احتمالا از غذاهای لذیذ ایرانی با برنج، تنها زرشک پلو با مرغ، قرمه سبزی و خورشت قیمه را تهیه می کنید. ما در اینجا می خواهیم بهترین غذاهای برنجی که می توانید بپزید را معرفی کنیم.

    چهارشنبه 21 مهر 1400 - 08:54
    ادامه...
  • از بین بردن حشره برنج

    از بین بردن حشره برنج

    در صورتی که با مشکل وجود حشرات موذی و شپشک در کیسه های برنج روبرو شده باشید، می دانید که چه معضل بزرگی است. تکثیر آنها با سرعت بالایی صورت می گیرد و در صورتی که برای از بین بردن آنها اقدامی نکنید، تمام برنج شما را آرد برنج تبدیل می کنند.

    چهارشنبه 7 مهر 1400 - 08:58
    ادامه...
  • نحوه صحیح نگهداری برنج

    نحوه صحیح نگهداری برنج

    احتمالا جزء افرادی هستید که می خواهند حجم بالایی از برنج را برای مصرف حداقل 6 ماه خریداری کنند. اما دقت داشته باشید ماندن برنج در شرایط نا مناسب می تواند باعث رشد حشرات، شپشک، کرم و ... روی آن شود! پس با مطالعه این مقاله، با طرز نگهداری برنج آشنا شوید.

    یکشنبه 17 مرداد 1400 - 10:19
    ادامه...
  • کاشت برنج

    کاشت برنج

    برنج چگونه به عمل می آید و بهترین زمان کاشت و برداشت برنج در کدام مناطق است؟ پاسخ این سوال و نکات مهم هنگام کاشت برنج، برای بهره برداری از مرغوب ترین برنج ها را اینجا بیاموزید.

    چهارشنبه 5 آبان 1400 - 13:03
    ادامه...
  • انواع برنج ایرانی

    انواع برنج ایرانی

    در این مقاله تمام برنج های ایرانی پر فروش به شما دوستان معرفی می شود و می توانید هر یک را از فروشگاه برنج تو خریداری نمایید.

    شنبه 2 مرداد 1400 - 14:46
    ادامه...
  • تشخیص برنج ایرانی اصلی

    تشخیص برنج ایرانی اصلی

    به دلیل افزایش متقلبان فروش برنج ایرانی، نحوه تشخیص برنج ایرانی اصل از انواع نامرغوب و تقلبی بسیار اهمیت دارد. به هر حال با توجه به قیمت بالاتر برنج ایرانی و خواص و عطر و بوی بی نظیر آن، باید بتوانید برنج اصلی و مرغوب را از تقلبی و نامرغوب تشخیص دهید.

    چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 11:46
    ادامه...
  • آموزش طریقه مصرف سبوس برنج برای سفیدی مو

    آموزش طریقه مصرف سبوس برنج برای سفیدی مو

    سبوس برنج برای سفیدی مو چه خواصی دارد؟ از گذشته تا کنون همه‌ی ما می‌دانیم که سبوس برنج عامل مهمی در رشد و تقویت مو می‌باشد. به همین جهت...

    جمعه 3 بهمن 1399 - 14:19
    ادامه...
  • طرز پخت برنج ایرانی

    طرز پخت برنج ایرانی

    طرز تهیه برنج ایرانی و دستور پخت مجلسی برنج چیزی است که شما باید در انجام آن نهایت مهارت را داشته باشید. باید بدانید که برنج ایرانی...

    پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 10:34
    ادامه...
  • چند نوع برنج داریم؟

    چند نوع برنج داریم؟

    برنج یکی از غلات مهم است که می تواند در رژیم غذایی جایگاه ویژه ای داشته باشد. حدود نیمی از مردم جهان به شکل روزانه در یک وعده غذایی حداقل از برنج استفاده می کنند. این موضوع اهمیت شناخت انواع برنج را آشکار می کند.

    چهارشنبه 10 آذر 1400 - 14:25
    ادامه...
  • برنج قهوه ای یا سفید؟

    برنج قهوه ای یا سفید؟

    برنج قهوه ایی و برنج سفید، دو نوع برنج پر مصرف در ایران هستند. سوالات شما در رابطه با مقایسه خواص، ری، طعم و همچنین تفاوت قیمت آنها را ایجا پاسخ داده ایم. با برنج تو همراه باشی تا بهترین تصمیمات را در رنگین کردن سفره خود بگیرید.

    سه شنبه 30 شهریور 1400 - 09:33
    ادامه...

لیست انواع غذاهای ایرانی با برنج

لیست انواع غذاهای ایرانی با برنج
احتمالا از غذاهای لذیذ ایرانی با برنج، تنها زرشک پلو با مرغ، قرمه سبزی و خورشت قیمه را تهیه می کنید. ما در اینجا می خواهیم بهترین غذاهای برنجی که می توانید بپزید را معرفی کنیم.
غذاهای برنجی درسفره‌های ایرانی از جایگاه خاصی برخوردار هستند. در واقع ایرانیان برای پذیرایی از مهمانان، خود انواع مختلفی از غذاهای برنجی را تهیه و طبخ می کنند. البته مصرف برنج فقط در کشور ایران رایج نیست. کشورهای دیگری نیز در سطح جهان وجود دارند که در تهیه غذاهای برنجی فعال هستند. در واقع برنج در این کشورها نیز  به عنوان غذای اصلی معرفی می گردد.
 

بهترین غذاهای برنجی ایرانی کدام ها هستند؟

بیشتر غذاهای اصلی ایرانی به کمک برنج تهیه و آماده می شوند. در واقع می‌توان گفت که برنج نقش اصلی در ترکیبات مواد غذایی بیشتر غذاهای ایرانی ایفا می کند. البته در صورتی که این غذا ها را با برنج ایرانی تهیه کنید، نور علی نور است.
مصرف برنج در خانواده‌های ایرانی به یک سنت و عادت عمومی تبدیل شده است. در واقع این نوع غذا خوردن باعث شده که هر خانواده ایرانی چند وعده غذایی در طی هفته برنج بخورد. همچنین اگر بخواهیم به رستوران یا غذاخوری های سطح شهر برویم، با لیست غذاهای برنجی مواجه می شویم.
 

غذای با پلو یا با چلو!

غذاهای برنجی چلو و پلو

به طور کلی غذای برنجی به دو روش آماده می شود. ممکن است پخت برنج به شکل پلو یا به شکل چلو باشد. پلو از مواد مختلف همچون کشمش، حبوبات، سبزیجات و ... آماده شده و در واقع این مواد به برنج آبکش شده اضافه می گردند. در چلو وضعیت کاملاً متفاوت است. برنج به تنهایی آماده و طبخ شده و بعد از طبخ به همراه انواع مختلف خورش، کباب و... میل می شود. 

لیست غذاهای برنجی ایرانی به صورت پلو

انواع پلوها را می توان با مواد مختلفی همچون گوشت، گوشت مرغ، سبزیجات، حبوبات، کشمش و... میکس کرد. این میکس در مرحله آبکش کردن برنج انجام می شود. بر مبنای تقسیم بندی انواع غذاهای برنجی در گروه پلویی می توان غذاهای مختلف همچون آلبالو پلو، عدس پلو، کلم پلو، زرشک پلو، شوید پلو، باقلاپلو، استانبولی پلو، لوبیا پلو، سبزی پلو و... را این گروه قرار داد. 

سبزی پلو

سبزی پلو

سبزی پلو از بهترین انواع غذاهای ایرانی است، که با سبزی های مختلف طبخ و آماده می شود. سبزی پلو با ماهی میل می گردد و معمولاً برای سبزی پلو از شوید، جعفری، گشنیز، تره و شنبلیله استفاده می شود. همچنین ماهی یکی از ترکیبات فوق العاده این نوع غذای برنجی می باشد.
با توجه به تجربه ایی داشتیم، پیشنهاد می کنم این غذا را با ماهی و برنج طارم هاشمی میل بفرمایید و از مزه ی بی نظیر آن لذت ببرید.

لوبیا پلو

لوبیا پلو ایرانی

استانبولی یا لوبیاپلو با ادویه های مختلف تهیه می گردد. این غذا نیز در میان ایرانیان بسیار رواج دارد. لوبیا پلو در واقع همان استانبولی بوده که با لوبیا سبز و به همراه گوشت چرخ کرده آماده می شود.

عدس پلو

عدس پلو

عدس پلو یکی دیگر از غذاهای لذیذ ایرانی می باشد. عدس به عنوان ترکیب اصلی این غذای برنجی مورد استفاده قرار می گیرد. عدس مواد معدنی بسیاری با خود به همراه دارد. گوشت چرخ کرده و ادویه های مانند دارچین و زیره از جمله مواردی هستند که برای طعم این نوع غذاهای برنجی مورد استفاده قرار می گیرند. برای تزیین غذای فوق‌العاده عدس پلو از کشمش نیز استفاده می‌شود.

باقلا پلو

باقالی پلو با برنج ایرانی

باقلا پلو از دیگر انواع غذاهای برنجی فوق‌العاده‌ای است که با گوشت مرغ و گوشت قرمز آماده می شود. باقلا پلو طعم بسیار مطلوب و ایده‌آل دارد و به عنوان یک غذای مجلسی و عالی در میان سایر غذاهای برنجی شناخته می ‌شود.

رشته پلو قدیمی

رشته پلو با غذای ایران باستان

رشته پلو قدیمی غذا متعلق به منطقه آذربایجان می باشد. این غذا بیشتر در شب های عید طبخ و آماده می شود. افرادی که شب عید رشته پلو تهیه می‌کنند، معتقدند که خوردن این غذا باعث می شود که فرد بتواند در طی سال جدید رشته تمام کارها را به دست بگیرد. در پخت این نوع غذای برنجی از گوشت مرغ یا گوسفند استفاده می شود. این مسئله با توجه به سلیقه افراد متفاوت است. 

شوید پلو

شوید پلو

شوید پلو یکی دیگر از انواع غذاهای ایرانی است که برنج نقش اصلی را در تهیه آن دارد. این وعده غذایی مانند تصویر بالا با مرغ، ماهی یا گوشت ماهیچه آماده می شود. این غذا نیز در میان ایرانیان محبوبیت زیادی دارند.

کلم پلو

کلم پلو با برنج ایرانی

کلم پلو یکی دیگر از انواع غذاهای برنجی فوق العاده ایرانی است که در منطقه شیراز طرفداران زیادی دارد. برای تهیه کلم پلو از سبزی خشک استفاده می شود. شوید، تره، ریحان و ترخون از جمله ترکیبات مهم به کار رفته در غذای برنجی کلم پلو می باشد. 
 

زرشک پلو

زرشک پلو با طعم برنج ایرانی

زرشک پلو از دیگر انواع غذاهای محبوب برنجی در ایران بوده که بسیار مورد توجه مجالس مختلف قرار می گیرد. زرشک پلو را با سردست، گوشت بره یا مرغ آماده می کنند. قطعا این وعده غذایی را در برنامه رژیم غذایی خود در هر هفته از ماه، دارید.
 

آلبالو پلو

آلبالو پلو با برنج ناب ایرانی

آلبالو پلو به عنوان یکی از بهترین غذای برنجی، در انواع رسمی، در سفره های ایرانی شناخته می شود. این غذا دارای تنوع رنگ بسیار عالی بوده و در فصل تابستان طبخ می گردد. در واقع اگر آلبالوها را به شکل فریز کرده در یخچال نگه داریم، می توانیم در هر موقعی از سال از آن استفاده کنیم.  
مقالات مفید:

غذاهای برنجی چلویی

در وضعیت چلویی، برنج با هیچ گونه ترکیب اضافه مخلوط نمی‌شود. برای غذاهای چلویی می توان به انواع کباب و برنج یا غذاهای خورشتی اشاره کرد. در واقع این برنج با هیچ نوع مواد غذایی ترکیب نمی شود. بلکه با کباب و خورشت سرو می گردد.

فسنجان

چلو فسنجان با برنج ایرانی

فسنجان یکی از انواع غذاهای برنجی محبوب بین جوانان ایرانی به حساب می آید. این نوع غذا را به عنوان یک غذای نیرو بخش نیز میشناسند. این غذا دستورالعمل های مختلفی دارد، اما گردوی ساییده و گوشت مهمترین مواد و ترکیبات آن را تشکیل می دهند. برای تهیه فسنجان برنج آبکش شده به همراه خورشت طبخ می گردد.

چلوکباب

چلو کباب

یکی دیگر از غذاهای بسیار محبوب و ایده‌آل ایرانی، چلو کباب می باشد. این غذا در منوی رستوران های ایرانی و در بیشتر مهمانی ها به عنوان یک نوع غذای خوشمزه و فوق العاده طبخ می شود. البته کباب ها در نوع تغذیه و مواد تنوع بسیار زیادی دارند. کباب ترش، کباب لقمه، کباب کوبیده و... از جمله  کباب های ایرانی در غذای برنجی هستند.  

قورمه سبزی

قورمه سبزی، از غذاهای محبوب ایرانی

قورمه سبزی به عنوان یکی از انواع غذاهای برنجی معروف و بسیار محبوب در ایران معرفی می گردد. برای تهیه خورشت قورمه سبزی از گوشت گوسفند، گوشت مرغ و ‌لوبیا قرمز استفاده می شود. در سبزی این خورشت از جعفری، تره، شنبلیله و گشنیز استفاده می شود.

خورشت قیمه

خورشت قیمه

خورشت قیمه از دیگر غذاهای خوشمزه برنجی برای ایرانی ها است. این خورشت نیز مانند باقلاپلو یک غذای مجلسی و فوق العاده می باشد. در ترکیب این خورشت معمولاً از گوشت استفاده می شود. این غذای برنجی به شکل تفکیک شده با خورشت آماده خوردن می شود. چنین غذاهای برنجی محبوبیت زیادی در میان ایرانیان دارند. 

البته طعم و عطر هر یک از غذاهای فوق، با برنج با کیفیت بسیار بیشتر می شود، بخصوص برنج ایرانی با کیفیت. مجموعه برنج تو با گردآوری انواع برنج ایرانی از شمال کشور، دسترسی تمام ایرانیان عزیز را به خرید بهترین برنج ایرانی، ساده کرده است. جهت مشاهده محصولات، به صفحه محصولات برنج ایرانی برنج تو، مراجعه نمایید.

دستور پخت برنج ایرانی

پخت برنج ایرانی

نحوه پخت برنج ایرانی به خصوص پخت برنج مجلسی یکی از از دغدغه های همیشگی خانم های خانه دار است، مخصوصاً اگر نوع برنج مورد تب ایرانی باشد در این صورت فرد باید از تجربه لازم در طرز پخت برنج ایرانی برخوردار باشد و همچنین با فوت و فن های آشپزی پخت برنج ایرانی آشنایی داشته باشد. در این صورت می تواند پلوی ایرانی را به بهترین شکل ممکن تهیه کند.
چند نکته در تهیه برنج و پخت غذای ایرانی:
  • برنج ایرانی باید قبل از ریخته شدن داخل آب جوش، در محلول آب و نمک، به مدت 2 ساعت خیس بخورد.
  • صبور باشید تا آب قابلمه بجوشد، سپس برنج را به آن اضافه کنید.
  • پس از آبکشی برنج، آن را قابلمه بازگردانده و از کیپ و محکم بودن در قابلمه مطمئن شوید.

خواص برنج ایرانی

خواص برنج ایرانی

تصوری که در رابطه با برنج قهوه‌ای وجود دارد این است که می‌گویند: برنج قهوه‌ای باعث لاغری می‌شود. این تصور کاملاً درست می‌باشد، از آن جایی که سبوس برنج دارای ویتامین‌های گروه B است و ویتامین‌های گروه B خاصیت لاغر کنندگی دارند. می‌توانید از برنج قهوه‌ای به جای برنج سفید استفاده نمایید. 

چند خاصیت برنج ایرانی که خاصیت همه ی غذاهای برنجی که با برنج ایرانی درست می شوند را بسیار بالا برده است:

  • کنترل فشار خون
  • کمک به لاغری در صورت عدم زیاده روی در مصرف
  • تقویت بدن در برابر سرطان
  • کمک به مقاومت بدن در برابر آلزایمر و پیری پوست
  • بهبود متابولیسم بدن، ادرار آور و کمک به سیستم گوارشی

ادامه مطلب: خواص برنج قهوه ایی و جادوی لاغری آن

کدام غذا ها برای ناهار مناسب تر هستند؟

شاید برای شما هم سوال شده باشد که کدام یک از انواع غذا های فوق، برای ناهار مناسب تر هستند؟ با توجه به این که ناهار یک وعده میان دو وعده صبحانه و شام است و سیستم گوارشی به استراحت طولانی بعد از ناهار نمیرسد، بهترین پیشنهاد ما استفاده از غذاهای برنجی زیر برای ناهار می باشد. البته در رابطه با نوع آن خیلی حساس نباشید، چرا که بیشتر غذاهای برنجی برای ناهار، کاملا مناسب هستند.

  • قورمه سبزی
  • کرفس
  • قیمه و سیب زمینی
  • کباب
  • باقالی پلو با مرغ
  • زرشک پلو با مرغ
  • مرغ شکم پر
  • آلبالو پلو
  • سبزی پلو با ماهی
  • میگو پلو

بهترین انواع غذاهای برنجی، در فصل های سرد و گرم

در رابطه با این که چه غذاهایی را در فصل گرم یا فصل سرد مصرف کنیم، بمستقیما به سردی یا گرمی غذای مورد نظر بستگی دارد. برای مثال اگر زمستان است و هوا سرد است، باید از غذا ها و یا پیش غذاهایی با طبع گرم استفاده کنید، برای مثال فلفل.

درسته؛ اصلا لازم نیست برای مثال سبزی پلو با ماهی را که یک غذا با طبع سرد است را در تابستان بخورید، شما می توانید همین غذا را با پیش غذا، ادویه و یا دسر با طبع گرم، میل بفرمایید.

گرمی ها مناسب افرادی با طبع سرد و فصل سرد سال

لیست انواع غذا ها، ادویه ها، میوه ها، سبزیجات و گوشت گرم (مناسب برای فصل سرد و افراد سرد مزاج):

گوشت شتر، گوشت گوسفندی، گوشت بوقلمون، قیمه، میگو، آبگوشت، آبگوشت زیره، آبگوشت نخود، آبگوشت مغز دانه ها، خورشت بادمجان، خورشت فسنجان، خورش قورمه سبزی، خامه، کره، مربا، نیمرو، تخم مرغ، بریانی، خرما، گلابی، توت سفید، خربزه، موز، نجبیل، انگور، گردو، فندق، مغز بادام، مغز بادام، گیلاس، اقسام توت و کشمش، بادام هندی، پسته کوهی، کرفس، نعناع، پیاز، سیر، گل، انوع ترب سرخ، گندم، شلغم، هویج، برگ چغندر، ترخون، جعفری، رازیانه، شاه تره، شنبلیله، شوید، زیتون، مارچوبه، موسیر، فلفل سبز، آویشن، خردل، اسپند، چای سبز، دارچین، زردچوبه، زعفران، زنجبیل، زیره، سیاهدانه، فلفل، نمک، کاکائو، وانیل و ...

سردی ها مناسب افرادی با طبع گرم و فصل گرم سال

لیست انواع غذا ها، ادویه ها، میوه ها، سبزیجات و گوشت سرد (مناسب برای فصل گرم و افرادی که طبع گرم دارند):

گوشت قرمه، گوشت ماهی، مغز، چشم، دل، شکمبه، سنگدان، کباب گاو، گوشت بز، ماست، دوغ، پنیر، آش ریباس، آش زرشک، غوره، رشته، آش جو، سوپ مرغ، کوکو سیب زمینی، سالاد الویه، لوبیا پلو، سبزی پلو با ماهی، خوراک مرغ، دوغ، نوشابه، قره قوروت، ماکارونی، بامیه، شفتالو، آلو، انار ترش، سیب ترش، توت فرنگی، سنجد، خیار، گوجه، ترشیجات، نشاسته، جو، عدس . شاه توت، تمشک، آلبالو، ازگیل، زرشک، ذغال اخته، غوره، گریپ فروت، لیمو عمانی، نارنج، لیمو ترش، آناناس، پرتقال، شلیل، کیوی، لیمو شیرین، نارنگی، هلو، ذرت، خرمالو، ریباس، خیار، اسفناج، قارچ، بامیه، لوبیا سبز، آبغوره، سرکه، سماق، قهوه و ...

لیست انواع غذاهای برنجی خارجی

در این دسته بندی می خواهیم چند نوع از غذاهای برنجی خارجی را معرفی کنیم که در ایران نیز شناخته شده هستند و بعضی از خانوار های ایرانی نیز از این غذا ها استفاده می کنند. شاید خود خارجی ها این غذاها را با برنج ایرانی مصرف کنند، شگفت زده شوند. شما این فرصت را دارید تا با خرید برنج ایرانی، یک غذای خارجی بی نظیر خلق کنید.

جولوف پلو

جولوف پلو

از معروف ترین و محبوب ترین غذای برنجی در آفریقا می باشد. ترکیب ساده برنج، گوجه، رب گوجه فرنگی، پیاز و ادویه جات می باشد و ظاهری شبیه به استانبولی خودمان دارد. پس اگر به یک مهمانی تشریف بردید و غذایی شبیه به استانبولی اما با طعم و بوی متفاوت را آماده کرده بودند، احتمالا جولوف پلو را خواهید چشید.

در مورد تهیه این غذا باید بگوییم که باید همه موارد را در قابلمه ریخته و یک غذایی پلویی بپزید. البته با این غذا می توانید گوشت قرمز و یا گوشی ماهی نیز سرو شود که این غذا را به غذاهای ایرانی شبیه تر می کند. البته اگر افریقایی ها این غذا را با برنج ایرانی تهیه کنند، فکر می کنم یک طعم فوق العاده تری را تجربه کنند. شما این فرصت را دارید که این غذای ساده و خوشمزه را با برنج بی نظیر خودمان میل بفرمایید.

قابلی پلو

قابلی پلو افغانی

یکی از غذاهای مقوی و معروف در افغانستان است. قابلی پلو از غذاهایی نه چندان شناخته شده در اغیران است. اما به هر حال می توانید این غذا را را با برنج، روغن، گوشت گوسفند و همچنین سه خلال پوست نارنج، هویج و بادام، به علاوه هل، زعفران، کشمش پلویی و شکر در منزل آماده کنید و از آن لذت ببرید.

پلو اسپانیایی

پلو اسپانیایی

همانطور که از نام این نوع غذای برنجی پیدا است، یک از وعده های غذایی در اسپانیا می باشد. در صورتی که عکس این غذا را نگاه کنید، کاملا متوجه نحوه پخت و نحوه آرایش آن خواهید شد. مواد اولیه لازم برای پخت این مدل برنج شامل موارد زیر می باشد:

برنج (از نوع سفید)، روغن مایع، گوشت چرخ کرده، رب گوجه فرنگی، کشمش، نمک و فلفل، نخود سبز و ذرت پخته و همچنین موارد زیر را به صورت خرد و ریز شده باید آماده کنید:

 پیاز بنفش، سیر، هویج، زیتون سیاه، تخم مرغ آب پز و جعفری. 

پیاز را سرخ، سپس سیر را به آن اضافه کرده و تفت می دهیم. گوشت را در آن سرخ می کنیم. سپس رب و کمی آب بریزید و هویج را اضافه کنید. بعد از 4 تا 5 دقیقه، کشمش و زیتون و تخم مرغ آب پز و جعفری را اضافه کنید. وقتی آماده شده گاز را خاموش کنید. از طرف دیگر سس گوشت را آماده و برنج را با با ادویه جات آماده کنید. بعد یک ظرف مخصوص بیاورید و مواد را مانند تصویر در آن بچینید.

کباب لم چاپس با برنج

کباب لم چاپس

چلو کباب خودمان را دیده اید؟ کباب لم چاپس را هم دیده اید! کاملا شبیه به هم هستند، اما تفاوت های زیادی از نظر مواد لازمه، نحوه پخت و طعم و عطر دارند. این غذای لذیذ اروپایی با راسته همراه با استخوان گوسفندی، به همراه مواد زیر پخته می شود:

زيتون، گوجه‌فرنگي، سبزي، زعفران و كره آب‌كرده، نمك، فلفل، سس سويا، پودر سير، پياز، روغن زيتون

در ابتدا رگ و چربي‌هاي گوشت را جدا کرده و دور بریزید. دو قاشق روغن‌زيتون، پياز، فلفل، پودر سير، نمك و سس‌سويا را به مدت ۵ ساعت بخوابانید. سپس داخل تابه ۲ قاشق ديگر روغن‌زيتون داغ کرده و این موارد را سرخ کنید. سپس کمی كره و زعفران آب‌كرده را روی آن بمالید و غذا را با دیگر مواد باقیمانده، تزیین کنید.

این غذا را در اروپا معمولا بدون برنج سرو می کنند. اما ما پیشنهاد می کنیم این کباب لذیذ را با برنج ایرانی سرو کنید و از آن لذت ببرید.

محبوب ترین محصولات برنج ایرانی برنج تو:

برنج طارم

برنج طارم هاشمی

برنج فجر

برنج دم سیاه

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.